Нова технологія дозволяє отримувати електроенергію від вібрації залізничного полотна


Нова технологія дозволяє отримувати електроенергію від вібрації залізничного полотна

Будь-хто, хто стояв поруч з рухомим поїздом, зміг відчути величезну силу, створювану залізним гігантом. Науковці Університету штату Нью-Йорк вирішили використовувати затраченої попусту енергію і створили систему Railroad Energy Harvester, яка генерує електроенергію від вібрації залізничного полотна при русі поїзда. Винахід здатне здешевити поїздки залізницею при одночасному скороченні викидів вуглекислого газу.
Новинка особливо актуальна для Росії. Загальна довжина російських залізничних магістралей становить 85 тис. км. При цьому за протяжностю електрифікованих магістралей, яка становить 43 тис.км, Росія як не дивно посідає перше місце в світі. Тим не менше, значна частина колій пролягає через віддалені від форпостів цивілізації регіони, де часом дуже важко знайти джерела енергії для живлення сигнальних вогнів, автоматичних шлагбаумів на переїздах та залізничних стрілок.
Новинка заснована на технології випрямлячів механічного руху. Вона здатна перетворити коливальні вібрації залізничних колій в нормальне односпрямоване рух, який дозволяє генерувати електрику. Даний процес нагадує механізм при перетворенні змінного струму в постійний за допомогою випрямляча. Винахідники провели моделювання використання новинки в штаті Нью-Йорк і з'ясували, що дана технологія допоможе місцевим залізничникам економити близько 10 млн дол. щороку. Одночасно слід відмітити можливе скорочення викидів CO2 в районі 3000 тонн на рік.



Сподобалась новина? Поділіться нею в соц. мережах!



Рекомендуємо переглянути:


Внимание!Інформація

Відвідувачі, що знаходяться в групі Гости , не можуть залишати коментарі до цієї публікації.