Плата за в'їзд в перевантажений центр міста і зона з низьким рівнем викидів. Приклад Стокгольму


Плата за в'їзд в перевантажений центр міста і зона з низьким рівнем викидів. Приклад Стокгольму

У 2007 році в столиці Швеції була введена плата за в'їзд транспортних засобів у центр міста в будні дні в робочий час. Екологічно чисті транспортні засоби, що працюють на електроенергії і біопаливі, були звільнені від цього податку. Серед отриманих результатів можна відзначити наступні:
• кількість поїздок і відстань, пройдену в центральній частині міста, зменшилися на 100 000 в день і 8,5 відсотків відповідно;
• частка екологічно чистих транспортних засобів в парку особистих легкових автомобілів збільшилася з 5 відсотків в 2006 році до 14 відсотків у 2008 році;
• середня концентрація забруднюючих речовин зменшилася в центрі міста на 10 відсотків по окисами азоту, на 15 відсотків по окису вуглецю і приблизно на 20 відсотків по твердимчастинкам.

Додаткові вигоди від введення даного податку, такі як скорочення часу поїздок і своєчасне прибуття в місце призначення, скорочення викидів парникових газів, зменшення впливу на здоров'я і навколишнє середовище, оцінюються приблизно в 95 мільйонів доларів на рік.



Сподобалась новина? Поділіться нею в соц. мережах!


Ключові теги: забруднення, розвиток

Рекомендуємо переглянути:


Внимание!Інформація

Відвідувачі, що знаходяться в групі Гости , не можуть залишати коментарі до цієї публікації.